Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Bilde til kake

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 22:14   #11
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilde til kake

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Oj, oj, oj! Noen kommer til å bli helt fra seg av lykke om det blir bursdagskaka. Du er jammen flink. Jeg kjører sjokoladekake hver gang.

Kaken skal ikke bli slik, altså - skal bare bruke et evt bilde til en noe enklere kake,

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det finnes et spesielt blekk som man putter i en, var det Canon Bubble Jet-skriveren?

Om du har en cacas-forhandler i nærheten av deg, så er det mange av dem som har slike.
Se f.eks. www.connie.no - hun hadde i hvert en slik skriver.

Uff, jeg gidder ikke kjøpe ny printer altså - da bestiller jeg heller bilde et eller annet sted. men takk for tips - greit å sjekke ut om hun kanskje selger sånne bilder.

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Ikke svar på spørsmålet, men det er visst veldig greit å bestille ferdig fra www.dinkake.no.

Skal sjekke her om det er noe. Takk.

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg vet ikke om du vil ha marsipan på, men her:
http://www.fotokake.no/?ac_id=44&PHP...fe57a3f8ef79ca

Får se om marsipan blir aktuelt. Takk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.