|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Norwegian vs SasBraathensJeg velger det som er billigst, også i jobb. Jeg vil heller bruke tusenlappene på andre ting. Norwegian er genialt når alt funker som det skal, de er virkelig utrolig effektive m/f.eks. innsjekk. Jeg har ofte lurt på hva i all verden SAS-personellet driver å taster på i 3-4 minutter ved innsjekk. "Middels ung dame, pen i tøyet, litt frekk i munnen. Søl gjerne litt kaffe i fanget."
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norwegian vs SasBraathens
|
|
#3 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Norwegian vs SasBraathensVelger alltid SAS hvis mulig. Synes jeg får utmerket service der, spesielt når Mr.Norway og gullkortet hans er med. Det har reddet oss mang en gang!
|
|
|
#4 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Norwegian vs SasBraathensJeg bruker også det som er billigst, også på jobb. Som oftest blir det Norwegian. Jobben har også avtale med Norwegian som de ønsker at vi skal bruke mest mulig. |
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Norwegian vs SasBraathensSiden Norwegian ikke gidder å fly Kirkenes annet i melkemånedene juni-august blir det til at jeg har flydd SAS de siste årene. |
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Norwegian vs SasBraathens
Selvfølgelig fyker prisene til værs dersom det er få eller bare 1 aktør i markedet. Men det gjelder ikke bare flybransjen, men bransjen genrelt. Men det er IKKE dyrt å fly i dag. Dvs. de siste 10 årene har det vært svært billig å fly faktisk, for billettene på enkelte strekninger er i dag billigere enn de var for f.eks. 15 år siden.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|