|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Hvordan er svigermoren din når det kommer til gaver og bursdag? |
|
|
|
|
#2 |
|
seru
|
Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?
Uff, det var det da... Burde kanskje nevnt at hun (i mine øyne) har fullstendig hang up på alt som har med gaver å gjøre... Men samtidig er det jo greit å få tilbakemelding på hva som er ok å gi sånn "normalt" sett! |
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Koselig gave,men jeg hadde nok også gitt noe ved siden av,en blomst feks.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Det er selvsagt helt greit, og hyggelig også, men siden du tydeligvis er usikker, så sier jeg hvordan jeg tenker: En boks av kakene vi lagde i går, og et armbånd barnet har laget, er ting jeg antagelig ville tatt med uansett, hvis vi ble bedt på kaffe. Så dersom det var bursdag, ville jeg tatt med noe mer "bursdagsaktig" i tillegg. En blomst er helt kurant da, det trenger ikke være noe mer enn det.
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?Jeg tenker det samme som Skilpadda, og ville nok tatt med en blomst eller innpakket gave av ett eller annet slag i tillegg. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|