Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva synes dere om denne bursdagsgaven?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 21:21   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om denne bursdagsgaven?

Jeg må bare tilføye at jeg synes ikke du mangler takt og tone... og tanken er koselig... men kanskje ikke personlig nok for en som liker å bli overrasket med treffende gaver (om det er sånn hun er).

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 21:32   #2
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg må bare tilføye at jeg synes ikke du mangler takt og tone... og tanken er koselig... men kanskje ikke personlig nok for en som liker å bli overrasket med treffende gaver (om det er sånn hun er).

Hmmm - hun er i grunnen ikke sånn heller... Hun er mer typen som spør og graver hva jeg (for eksempel) ønsker meg i ukesvis i forveien, for så å gi meg noe helt annet, som "kan byttes, altså!" (Og som regel blir det nettopp det...) Spennende å lese innspillene her!

(Og hva vin angår er hun avholds, sære dama! )

Siri er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 21:33   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Hmmm - hun er i grunnen ikke sånn heller... Hun er mer typen som spør og graver hva jeg (for eksempel) ønsker meg i ukesvis i forveien, for så å gi meg noe helt annet, som "kan byttes, altså!" (Og som regel blir det nettopp det...) Spennende å lese innspillene her!

(Og hva vin angår er hun avholds, sære dama! )

Kanskje svigermoren din vil være helt sikker på at du ikke blir gledelig overrasket .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 30-11-06, 21:40   #4
Siri
seru

Siri sin avatar

Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Kanskje svigermoren din vil være helt sikker på at du ikke blir gledelig overrasket .

Der sa du det - sannelig, dette har jeg nemlig gått og grunnet litt på!

Siri er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 08:52   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Syntes det var en veldig fin gave med mye omtanke bak.

Imidlertid ville jeg som flere andre her har nevnt, hatt med en liten ting til ,feks en blomst eller vin eller kanskje en god bodylotion ?

Gammel 01-12-06, 10:46   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Syntes det var en veldig fin gave med mye omtanke bak.

Imidlertid ville jeg som flere andre her har nevnt, hatt med en liten ting til ,feks en blomst eller vin eller kanskje en god bodylotion ?

En god bodylotion er jo en veldig god ide! Det er noe personlig som hun får en velværeopplevelse av .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 11:22   #7
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Det ble en juledekorasjon, altså en sånn plantedings Takk for alle gode tilbakemeldinger folks!

Siri er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 15:09   #8
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine gaver du har tenkt å gi henne
I tillegg hadde jeg nok hatt med en ting til....
Hva med en fin blomst?

Gammel 01-12-06, 15:11   #9
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Fine gaver du har tenkt å gi henne
I tillegg hadde jeg nok hatt med en ting til....
Hva med en fin blomst?

Noen ganger kan det være lurt å lese de siste innleggene også før man svarer......

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.