|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?Jeg hadde litt forskjellige kalendere. Noen år sjokoladekalender, og andre år kalender med sånne plastgreier til å lage smykke av. Husker det veldig godt og kunne tenkt meg å finne en sånn igjen.
|
|
|
#2 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?
De samme variantene hadde vi også. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?
Sånn hadde vi også. :veldig PK: Da jeg begynte i skolekorps hadde vi sånn kalender med loddnummer bak hver luke, hvor vi kunne vinne "morsomme" ting. Jeg vant 12 heklede hvite serviettringer med gullkant på et år.
|
|
|
#4 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags adventskalender hadde du som barn?Jeg hadde en pakkekalender som mamma hadde brodert. Alle søsknene delte den, så det var gave hver 3. (og etterhvert hver 4.) dag. Da søsken nr 5 kom, fikk vi istedet en sjokoladekalender hver.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|