Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken mini-pc og fra hvor?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 11:59   #20
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mini-pc og fra hvor?

Nå ble jeg skuffet safran. Leste igjennom tråden og tenkte at endelig er det noen som faktisk har litt peiling. og så leker du bare. Man leker ikke med sånt

Esme

Jeg har lyst på en Wind, men er litt skeptisk til noe som er laget av MSI.
Akkurat nå sitter mannen og reinnstallerer en One for meg. Fordi han ikke lar meg gjøre det selv. men uansett. Må ha xp på den for vi fikk ikke linuxen til å snakke med nettverket på skolen som jeg skulle bruke den opp mot.

Alle maskinene kan nok kjøre xp. Ihvertfall om man kjører en forenklet versjon. Men et av de største problemene sånn jeg ser det er den lille hardiskplassen på en del av de. Xp tar ganske stor plass på maskinen. Men de nye linux distroene som disse maskinene kjører på er jo ganske greie å bruke om det er til surfing man skal ha maskinen. Da kjører jo man bare Fire Fox uansett.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.