|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Spinn off av juletråden: Gifter folk seg i kirken fordi det er fint der?Jeg kjenner mange som gifter seg i kirken fordi de vil ha en tradisjonell ramme rundt bryllupet og fordi kirken er finere enn tinghuset. Ofte følger stort selskap og mye festivitas, og oftest har ikke brudeparet satt sine ben i en kirke siden de ble konfirmert. Jeg tror ikke det er uvanlig at mennesker som ikke er kristne velger kirkebryllup fordi de syns det er finest.
|
|
|
#2 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spinn off av juletråden: Gifter folk seg i kirken fordi det er fint der?
Åh, det er godt å høre at vi er fler, jeg trodde det bare var meg.
|
|
|
#3 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Spinn off av juletråden: Gifter folk seg i kirken fordi det er fint der?
Jeg melder meg rett inn i klubben!
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spinn off av juletråden: Gifter folk seg i kirken fordi det er fint der?
Jeg pleide å gjøre det da jeg var agnostiker. Nå har jeg samme følelsen som jeg skulle ha vært på en fotballkamp, bingotilstelning eller en moteoppvisning. Litt sånn: «Jaja, alt hva folk finner på å bruke tiden sin til, jeg tenker på noe annet til det er ferdig»
|
![]() |
| Emneord |
| kirke, kirkekjole, krigsfisker, religion, vielse |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|