Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Parkeringskultur

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-08, 20:19   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkeringskultur

Nå lærte jeg noe nytt i dag også. Ryggeparkere? Det har jeg virkelig, virkelig, virkelig aldri sett poenget i. Jeg kjører med nesa først (og jada, alltid innenfor linjene), og rygger ut. Er det for å unngå å kjøre på barn at man skal rygge inn, fordi man da kjører ut med fronten først? Andre ting? (Dere må jobbe for å overbevise meg om denne altså.)

Jeg synes jeg ser meg på CCVest på lørdag, hvor jeg okkuperer 50 meter i et minutt fordi jeg skal rygge inn på de skråstilte plassene. Nå har jeg normalt ingen problemer med å parkere, hverken lukeparkering eller lommeparkering, men akkurat de skråstilte lommene CC kan da virkelig ikke være grei å ryggeparkere i.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.