Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.
Hesse? Hva er det?
Ellers, du er da vitterlig den eneste jeg har gitt en rød prikk på flere måneder!
Hvis du skal bli så god til å argumentere som du påstår er første regel å ikke basere argumentene sine på fakta som det synes at man har funnet på selv. Noe dere journalister burde vært de første til å kjenne til. Flere sånne og du må betale øllen.
Dessuten var den ikke fra klar himmel siden jeg forklarte både i tråden og i prikken hvorfor du fikk den.
Så da ga du vel ikke Canto prikk heller da? Fakta som jeg har funnet på selv, det må du nesten forklare. Jeg er så "dum og idiotisk" at jeg ikke fikk med meg den der.
Og så lurer jeg på en ting. Var det uklokt av meg å åpne meg i forhold til yrket mitt, siden det nå er slik at alle som skal mene noe om meg også drar frem sine aversoner mot yrket mitt?
Ulvefar, du er kanskje ikke en ensom steppeulv (en loner på en hybel i 2. etasje) men i 1927 skrev en som het Hermann Hesse en bok om en som, sålangt i hvert fall, ligner litt på deg. Der Steppenwolf på tysk, Steppeulven på norsk, og slik kan vi fortsette.
|