|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Å snakke i mobilen gjør deg til en elendig sjåfør!Ja, det skjer. Men jeg har alltid telefonen liggende veldig lett tigjengelig sånn at jeg ikke må lete etter den om det ringer.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å snakke i mobilen gjør deg til en elendig sjåfør!
Det der er helt utrolig, det er sånn man ser på film og ikke tror noen er dumme nok til å gjøre i virkeligheten.
|
|
|
#3 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å snakke i mobilen gjør deg til en elendig sjåfør!Snakker nesten hele tiden mens jeg sitter i bilen. Har ratt- og talestyrt telefon, så jeg innbiller meg at det er bedre enn den mer manuelle varianten. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å snakke i mobilen gjør deg til en elendig sjåfør!
...når jeg kjører alene |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å snakke i mobilen gjør deg til en elendig sjåfør!Jeg bruker ikke handsfree, men hverken snakker i mobil eller sender/leser SMSer når jeg kjører. Radio og musikk går fint, men jeg skifter ikke kanal eller CD mens jeg kjører. Bilen er et flott drapsvåpen som jeg bruker med respekt for potensialet og full oppmerksomhet. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|