|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Adventstid ... Snart julaftenSiden det ikke eksisterer en gud, eller noe lignende, så feirer jeg selvsagt ikke på det grunnlaget som er beskrevet i verdens største eventyrbok.
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventstid ... Snart julaften
Åh, Sitron er endelig tilbake. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hvor er hengekøyen!?
|
Sv: Adventstid ... Snart julaftenMasse gode tanker rundt dette temaet, og mange gode måter å møte julehøytiden.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Adventstid ... Snart julaftenEller ikke formidles, Guffen. |
|
|
|
#5 |
|
Hvor er hengekøyen!?
|
Når det ikke er fokus på den religiøse "historien" legges det kanskje vekt på andre budskap eller meninger... er interessant å høre om det også
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Noe får jo ungene med seg. Om de ikke lever i en hermetikkboks.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
De stiller egentlig ikke så mange spørsmål bortsett fra om julenissen, og de spørsmålene som har med kristendommen å gjøre penser jeg fort over til Mannen. Hva han forteller dem, aner jeg ikke. :ikke mitt bord: |
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventstid ... Snart julaftenHer er det det kristne budskapet, ventetiden og familiehygge som går hånd i hånd. Fredag skal minsta på sin første skolegudstjeneste og jeg er veldig glad for at jeg har fri og kan være med. Jeg koser meg i kirka. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|