Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg ... en RUSSERHORE????

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 12:55   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg ... en RUSSEHORE????

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Er man lysten på kos, spiller vel ikke dag og tidspunkt så stor rolle?

Beklager, men jeg klarte ikke å la være.

For å være alvorlig så er det nok ikke alltid like greit å være russisk dame i Norge, det er mange fordommer overfor dem. Det må være utrolig ekkelt og nedverdigende å til stadighet bli møtt med disse fordommene!

Nei det kan ikke være greit å være russisk dame, da er man stemplet. Det er jo ikke alle russiske damer som er prostituert, men mange er det. Er ikke uten grunn at de har et frynsete rykte.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 17:00   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg ... en RUSSERHORE????

Æsj, skjønner godt du fikk deg et sjokk.
Mannen min går forbi mange prostituerte hver dag på vei til jobben (det er i Oslo) og han både ser litt av hvert og har fått en del tilbud Til og med tidlig på morran.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:28   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Nei det kan ikke være greit å være russisk dame, da er man stemplet. Det er jo ikke alle russiske damer som er prostituert, men mange er det. Er ikke uten grunn at de har et frynsete rykte.

Tuller du? For en dustete, og ikke minst rasistisk holdning.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 20:18   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har endel russiske kvinnelige leger på sykehuset... de er godt respekterte alle sammen de!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:12   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror nok jeg også hadde blitt satt helt ut...og kommet på en hel masse gode kommentarer som jeg skulle ha sagt først i ettertid.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 21:07   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

:shock:

Gammel 02-12-06, 20:05   #7
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Noen FÅ er prostituerte. Veldig mange er vanlige damer som meg og deg, eller kanskje ikke, de har som regel høyere utdannelse enn oss. Ihvertfall de russiske damene jeg har møtt eller vet av.

Selvfølgelig noen få. Men at det er noen er jo nok til å ødelegge et rykte.
Det er jo veldig trist for alle de som ikke er det.

Gammel 02-12-06, 20:08   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig noen få. Men at det er noen er jo nok til å ødelegge et rykte.
Det er jo veldig trist for alle de som ikke er det.

Hvorfor hjelper du da til med å stemple en gruppe? Hvis du synes det er trist for de som rammes altså. (Jf. "ikke uten grunn at de har frynsete rykte)

Gammel 02-12-06, 20:12   #9
Frost

Frost sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Hvorfor hjelper du da til med å stemple en gruppe? Hvis du synes det er trist for de som rammes altså. (Jf. "ikke uten grunn at de har frynsete rykte)

Det er ikke så mange prostituerte her i byen. De få som er russiske. Er jeg rasistisk for at jeg konstanterer det?

Gammel 02-12-06, 20:19   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke så mange prostituerte her i byen. De få som er russiske. Er jeg rasistisk for at jeg konstanterer det?

Jeg har aldri snakket om rasisme. Synes bare det du utrykker er litt selvmotsigende. Mulig jeg misforstår. Du sier deg enig i at det er få som er prostituerte. At det er trist for de som rammes av stemplingen (dvs de aller fleste russiske kvinner) dersom de oppfattes som prostituerte. Men samtidig sier du at det ikke er uten grunn at de har et frynsete rykte.

Gammel 02-12-06, 20:27   #11
Frost

Frost sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jeg har aldri snakket om rasisme. Synes bare det du utrykker er litt selvmotsigende. Mulig jeg misforstår. Du sier deg enig i at det er få som er prostituerte. At det er trist for de som rammes av stemplingen (dvs de aller fleste russiske kvinner) dersom de oppfattes som prostituerte. Men samtidig sier du at det ikke er uten grunn at de har et frynsete rykte.

Så lenge det kommer russiske kvinner hit og prostituerer seg, så vil det jo gi et stempel på russiske kvinner. Akkurat som jeg selv opplevde da en mann trodde at jeg var russisk og ville ha kos.
Det må jo være kjipt å være russisk dame som ikke er prostituert.

Gammel 02-12-06, 20:29   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke det du gjorde.

Du sa at mange russiske damer var prostituerte. Ikke de få som bor i byen din. Du sa ikke engang at en liten del av de få som bor i byen din var prostituerte. Du sa at mange russiske damer var prostituerte.

Måten du fortsatte på fikk meg til å tro at du mente russiske damer som helhet hadde seg selv å takke for stemplet siden så mange av dem var prostituerte.

I Russland finnes det 146 millioner mennesker, ca halvparten er kvinner. Kanskje å ta i litt å si at mange russiske kvinner er prostituerte?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 21:48   #13
Frost

Frost sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det var ikke det du gjorde.

Du sa at mange russiske damer var prostituerte. Ikke de få som bor i byen din. Du sa ikke engang at en liten del av de få som bor i byen din var prostituerte. Du sa at mange russiske damer var prostituerte.

Måten du fortsatte på fikk meg til å tro at du mente russiske damer som helhet hadde seg selv å takke for stemplet siden så mange av dem var prostituerte.

I Russland finnes det 146 millioner mennesker, ca halvparten er kvinner. Kanskje å ta i litt å si at mange russiske kvinner er prostituerte?

Nei det var jo ikke det jeg mente.
Det er russiske damer som prostituerer seg her. Det er velkjent.
Men det er mange normale russiske damer her, i mange yrker, og ofte med høyere utdannelse.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.