Sv: Tror du på hjelpere?
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Jeg går gjennom livet med denne holdningen og det er da slettes ikke kjedelig. Jeg gjør bare det beste ut av tiden jeg faktisk har her på jorda, i stedet for å kaste bort tiden på å tenke på om det kanskje kunne vært noe mer, etterpå.
Det er da greit det, man er jo forskjellig. Hun er forresten helt på linje med deg i dette også. Kos deg med livet og utnytt hver dag man er her. Hun har innprentet dette til sine barn også, helt fra de var veldig små. Makan til flotte unger skal du lete lenger etter. Selv om jeg tror læreren deres sliter litt når han skal forteller om Gud og Jesus 
Selv tror jeg ikke at det ene utelukker det andre, jeg er flink til å nyte livet mitt og lærer min datter det samme. Jeg bruker ikke tid på å spekulere i livet etter døden, men jeg velger å tro at det finnes ett eller annet der. Ikke minst med tanken på om det skulle skje min datter noe, jeg ville ikke vært menneske nok til å gravlegge henne uten tanke på å skulle få se henne igjen dersom det verste av det verste skulle skje.
|