Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gir dere ungene i julegave?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 15:28   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir dere ungene i julegave?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Vi har kjøpt en Askepott pop-up-bok.
Tenkte opprinnelig å gi den sammen med zylofon, men jeg visste ikke at zylofoner koster 3750 kroner
Så det blir enten en zylofon beregnet på barn (fra musikkforretning) eller metallofon/klokkespill eller en creative-spiller.

Tips: Musikkmanesjen har utsalg og nettbutikk, og de selger xylofoner til 5–600 kroner, som er ordentlige instrumenter (beregnet på barn).

Jeg har enda til gode å høre en xylofon fra lekebutikk som ikke spiller surt, men Musikkmanesjen sine er kjempefine. Frøkna fikk en slik til bursdagen sin, og den var en knallsuksess. Denne:

http://www.mamut.com/musikkmarkedet

Mer spesifikt:
http://www.mamut.com/controls/shop/s...d=27&subgid=28

Jeg anbefaler å ta et besøk i butikken på Ila. De har masse kjempefine ting, både leker og instrumenter. De har litt ymse åpningstider, så jeg tror det lønner seg å ringe før man drar dit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 15:33   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ingen aning.
Men jeg finner vel på noe...

Gammel 06-12-06, 14:25   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tips: Musikkmanesjen har utsalg og nettbutikk, og de selger xylofoner til 5–600 kroner, som er ordentlige instrumenter (beregnet på barn).

Jeg har enda til gode å høre en xylofon fra lekebutikk som ikke spiller surt, men Musikkmanesjen sine er kjempefine. Frøkna fikk en slik til bursdagen sin, og den var en knallsuksess. Denne:

http://www.mamut.com/musikkmarkedet

Mer spesifikt:
http://www.mamut.com/controls/shop/s...d=27&subgid=28

Jeg anbefaler å ta et besøk i butikken på Ila. De har masse kjempefine ting, både leker og instrumenter. De har litt ymse åpningstider, så jeg tror det lønner seg å ringe før man drar dit.

Jeg kjøpte et klokkespill i messing der, til nevøen min. Det kosta 280 og var det billigste de hadde med full skala (med c i begge ender). To klubber, en hard i tre, og en mykere i gummi (som den på Teofelias bilde). Nydelig lyd! Jenta mi har ei tromme derfra.

De har åpent fra 12 - 15 på hverdager. Men det er ikke garantert at de faktisk har åpnet enda hvis du kommer kvart over tolv. :erfaren:

Gammel 06-12-06, 20:12   #4
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Da har jeg også handlet på musikkmarkedet:

En til Eivind og en til fetteren hans (skal tro vi blir populære hos foreldrene ... )

Gammel 06-12-06, 21:01   #5
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blir mest sannsynlig dukke og dukkevogn (med bag).
Har tenkt litt på dvd spiller til bil også, men vi får se.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:29   #6
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Storesøster på 9,5.
- Hun får ny Sony Eriksen mobil
-Playststion 2 med sing star og mikrofoner
-Klokke
-Bula lue

Lillebror
-Plymobil sjørøverskute
-Playmobil skattekiste
-Doktorsett

Lillesøster
-Playmobil dukkehus
-Skrållan dukke
-Disney`s snehvit dukke med de syv dvergene

Gammel 06-12-06, 21:38   #7
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Trollet får lekekjøkken fra oss.
Katten har vert ute å kjøpt en bok om Tassen.
Mulig han får en liten gave av julenissen også (skal på en helt herlig lekebutikk på fredag der jeg får 20% på alt).

Gammel 06-12-06, 22:45   #8
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Storbror:

Lego Starwars for alle pengene (Imperial ship og Jabbas Sailbarg)

Til lillebror har jeg ikke en anelse hva jeg skal kjøpe
Tenker så det knaker.

Vurderer å kjøpe Nintendo Wii i fellesgave til alle i familien.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.