|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har ei stjerne i vinduet, og ei lysslynge med stjerneformede lys i gulvvinduet i soverommet. |
![]() |
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har 4 stjerner (guttene har hver sine på rommet, en på kjøkkenet og en i stua) og en 7 armet stake (også stua).
![]() |
#3 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en stjerne i stuevinduet, og en slik lyskrans som IKEA hadde for flere år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en stjerne i det ene kjøkkenvinduet og en stjerne i det ene stuevinduet. Det er så koselig med lys i vinduene
![]() |
#5 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har ganske stor stue med maange vinduer, så har to stjerner i forskjellige vinduer, samt to lyskuler i to andre vinduer. I kjøkkenvinduet har jeg et lysende juletre.
![]() |
#6 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en stjerne og tre kuler. Kulene henger i et avlangt vindu som består av 3 små vinduer (klønete forklart, men). Stjernen henger på en annen side av huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har to stjerner, en i kjøkkenvinduet og en i storesøster sitt vindu. I tillegg har vi to kuler med lys i et stuevindu samt en adventstake med lys formet som et hjerte i lillesøster sitt vindu. Her nord er det så mørkt i desember at det er godt med masse lys! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg har en ordentlig stjerne som henger i stuevinduet. Men så har vi div. andre lysgreier som henger litt ellers i huset. Synes det er koslig med sånne lyskranser og hjerter i tillegg. Men en stjerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg har fire stjerner, ett i hvert stuevindu. Også har jeg to like i hvert av vinduene på kjøkkenet (7-armede). Jeg har en sånn greie med at det må være likt i hvert vindu. Jeg kan ikke ha en adventsstake i et vindu, og ikke i det ved siden av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerne
Og jeg er helt motsatt. Jeg vil helst ha minst mulig symetri. Mer spennende da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneEi stjerne. Kjøpte min første i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneUngene har hver sin stake på sine rom, i stua har vi ei stjerne på fot. Jeg har ei slik stjerne til, men vet ikke helt hvor jeg skal ha den. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|