Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er det rareste du har gjort i forelskelseRUS?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 21:03   #1
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Hva er det rareste du har gjort i forelskelseRUS?

Jeg hoppet i strikk for å tøffe meg for en kjæreste... Det som er flaut er at jeg trodde jeg måtte å tøffe meg når jeg var over 20 år....

Gulla er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 19:40   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gulla: Jeg hadde aldri turd å hoppe i strikk, hadde vært enda verre å fått panikk med hyling og angstanfall foran han jeg var forelska i... Skal si du var tøff - men var det verdt det?

En gang hadde jeg et avstandsforhold. Han var en artig fyr, men han savnet meg sånn og ville besøke meg - så han, hold dere fast, hogget seg i lillefingeren med øks for å få sykemelding fra jobb slik at han kunne komme på besøk. Han kom da, med bandasje på lillefingeren. Men jeg fikk helt noia og gjorde det slutt...

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 22:04   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Jeg hoppet i strikk for å tøffe meg for en kjæreste... Det som er flaut er at jeg trodde jeg måtte å tøffe meg når jeg var over 20 år....

Jeg leste "hoppet strikk"

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-12-06, 22:37   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg leste "hoppet strikk"

Du må lese saktere, Guniss!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 14-12-06, 15:17   #5
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Jeg tok dykkersertifikat av samme grunn. Men var 18...

Line* er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.