Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 02:34   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg vurderer en SATC episode.

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Fader, kvifor begynte ein Numbers episode no då ?

Nå hadde jeg egentlig tenkt å late som om jeg var fornærmet fordi det var TV som holdt dere oppe og ikke det faktum at det var så mange FP-ere å "snakke" med. Men jeg klarte ikke det engang, for jeg lurer på hva Numbers er? Det heter numbers, eller er det som SATC at det er en forkortelse eller lignende?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ah, smart, du delegerer oppgavene over på andre!

I fantasien eller på vegne av andre.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 02:37   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, vet du hva, Balanse (eller dere, for den saks skyld!)?

Jeg fant et sånt 2sekunderstelt på salg på sportshuset for noen uker siden; dog en av de enkleste variantene uten luftevinger, men pytt! Halv pris og greier, og uten toll, moms og mye annet fjas å sette seg inn i.

Gammel 05-12-08, 02:42   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Åh, vet du hva, Balanse (eller dere, for den saks skyld!)?

Jeg fant et sånt 2sekunderstelt på salg på sportshuset for noen uker siden; dog en av de enkleste variantene uten luftevinger, men pytt! Halv pris og greier, og uten toll, moms og mye annet fjas å sette seg inn i.

Er det disse butikkene? Jeg tror glatt jeg kunne solgt en 3 -4 telt hver gang jeg er på telttur, alle ønsker seg teltet mitt og jeg pleier å måtte demonstrere hvordan jeg slår det opp og "ned" for stadig nye tilskuere etterhvert som ryktene sprer seg. Synd ikke de har Sportshuset her, dere andre: Løp og kjøp!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.