|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneEn stjerne og 5 (!) staker. Men vi har forholdsvis mange vinduer da...
![]() |
#42 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneNei, jeg er ikke kristen.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en adventsstjerne (i stuevinduet) og en adventsstake (i kjøkkenvinduet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg har bare en, men jeg kunne godt hatt flere.
![]() |
#45 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har to stjerner, en i kjøkkenvinduet og en i storesøster sitt vindu. I tillegg har vi to kuler med lys i et stuevindu samt en adventstake med lys formet som et hjerte i lillesøster sitt vindu. Her nord er det så mørkt i desember at det er godt med masse lys! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har to store vinduer på stua, og for meg blir det helt rart med kun en stjerne. Nå har jeg ingen.. for de jeg hadde var ødelagt. Og jeg har ikke kjøpt nye.
![]() |
#47 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har en adventstjerne, i tillegg har Junior er lysslynge med stjerner (Ikea) i vinduet sitt.
![]() |
#48 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneVi har én adventstjerne i vinduet.
![]() |
#49 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneJeg har en ordentlig stjerne som henger i stuevinduet. Men så har vi div. andre lysgreier som henger litt ellers i huset. Synes det er koslig med sånne lyskranser og hjerter i tillegg. Men en stjerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneEgentlig bør man jo ha 3. En til hver av de vise mennene.
![]() |
#51 |
X First Lady
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneEt hus like ved her har 6 vinduer etter hverandre og 6 staker. Det ser litt sånn ut:wwwwwww. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Har tro på forbedring
|
Men er det ikke litt rart å ha to stjerner like ved siden av hverandre?
![]() |
#56 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneEi stjerne. Kjøpte min første i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneUngene har hver sin stake på sine rom, i stua har vi ei stjerne på fot. Jeg har ei slik stjerne til, men vet ikke helt hvor jeg skal ha den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Erfaren nok
|
Det blir jo helt usymmetrisk med EN stjerne. Hadde vi hatt tre vinduer på rad og rekke kunne jeg hatt en i midten liksom, men kun en blir rart. Men nå har jeg jo ingen der i det hele tatt da.
![]() |
#59 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerneSelvfølgelig har jeg bare én, noe annet skulle tatt seg ut.
![]() |
#60 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mere julerelaterte spørsmål: Adventstjerne/julestjerne1 stjerne, kjøpt i år. Skjønt nå ble jeg litt usikker på om den skal få henge, med tanke på evt. vise menn som kommer og legger seg borti. Det kjenner jeg at jeg ikke har kapasitet til. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|