|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: PinnekjøttJeg pleier kun å la det ligge kvelden og natten over. Setter gryten ut om det ikke er for kaldt. Sist la jeg det ut ved 12 tiden lørdag og middagen var ca kl 17 søndag. Da syns jeg det hadde ligget for lenge, for det smakte nesten ingenting (tiltross for at det var røkt pinnekjøtt). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Pinnekjøtt
ca 8 timer i kjøleskapet.....? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PinnekjøttHva slags tilbehør har dere til pinnekjøtt og hva slags saus har dere - eller bruker dere bare kraften som saus?
|
|
|
#4 |
|
Tankefull
|
Sv: PinnekjøttJeg pleier å sette i vann på kvelden. Lar det stå ca en time før jeg bytter vann. Lar kasserollen stå i kjelleren.
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pinnekjøtt
Kraften fra pinnekjøttet. Ellers serverer jeg mandelpoteter og kålrabistappe hvor jeg har litt poteter og litt gulrot oppi samt litt kraft og bittelitt fløte. Godt med pepper oppi stappen må det være. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Just me
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: PinnekjøttTakk for svar alle sammen. |
|