|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med mannfolk og gadgeter?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hogger i stein
Sv: Hva er greia med mannfolk og gadgeter?Kjøpte meg en sånn multifjernkontroll, som når du trykker på DVD-symbolet på skjermen, så kan du få den til å starte tvn, stille inn på rett kanal, starte DVD-spilleren, senke lyset/ta ned gardiner (stort sett alt bortsett fra å hente en øl). Det var utrolig morsomt å koble den opp. Nå finner jeg den ikke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med mannfolk og gadgeter?Fargo: Shaky start til tross, en mann med slik værstasjon og et barn som setter pris på den må ha noen gode sider.
|
|
|
|
#9 |
|
Hogger i stein
Sv: Hva er greia med mannfolk og gadgeter?Skal se om det ikke blir en værtråd etterhvert, og så kan jeg legge ut noe rådata der. De meget spesielt interreserte kan da kjøre statistikker herfra til evigheten. Trykkfølsom skjerm på "termometeret", det var det som gjorde utslaget. Dro egentlig for å kjøpe "noe", og sjokkselgeren funket noe aldeles utrolig godt på meg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er greia med mannfolk og gadgeter?
"Hallo! Fin kø!! Veit dokker koffer han e så bellig!? Han har Talkmore fastpris! Å det tar dokker to minutt å skaff dokker det samme på Talkmore.no! Håper det smaker!!"
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|