Sv: Greys anatomy sesong 5
Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.
Takk takk - men jeg fikk opp lenka til Tito og har lasta ned via den; det er bare så merkelig at jeg ikke finner torrenten når jeg søker på Piratebay (eller Isohunt eller Mininova) sjøl. Skjønner ikke hva det er som skjer, for jeg søker som jeg alltid har søkt, og har prøvd både med og uten sesong og episode. Det samme gjelder forøvrig siste episode av E.R., så hvis noen finner den også til meg er jeg evig takknemlig. 
Så rart. Jeg får alltid opp episodene bare jeg søker på navnet på serien. De bruker å komme opp blant de første treffene.
Og så håper jeg også at slutten på denne episoden innebærer at de er ferdige med dette Izzy-Denny styret. Nok er nok! Og tviler veldig på at det blir noe særlig søtt mellom Little-Grey og Sloan. De har seg vel litt før han går lei og drar videre til nye beitemarker. Jeg synes det er litt tåpelig og usannsynlig at de ikke har sparket ut både little grey og hun nye av programmet. De hadde aldri fått fortsette i jobben i virkeligheten.