Sv: Støvler når det ikke regner eller er vått ute i det hele tatt?
Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.
Så kan alle som har dem komme og skryte av hvor vidunderlig deilig de er å ha på og sånn. :venter:
Here I come! 
Jeg kjøpte de støvlene til tross for at jeg ser veldig mange har dem, og de sikkert er ut allerede. Og grunnen var at de faktisk kan åpnes opp i snøringen så man får plass til både leggmuskler og bukser, i tillegg til at de har godt varmt for så man slipper å være iskald på beina i støvlevær. Ingen av de andre 15-20 parene med støvler som jeg prøvde oppfylte begge disse kriteriene, de aller fleste har snøring bare til pynt. Her som jeg bor er kombinasjonen iskaldt og klissvått det vanligste vinterværet.
Men nei; jeg går ikke med dem når det ikke regner/er vått ute.
Det plager meg imidlertid slett ikke om noen gjør det, på samme måte som jeg prøver å ikke la det gå inn på meg at mange går med joggebukser selv når de ikke jogger, at noen syns allværsjakke er fint også til julebordskjolen og at noen går med tøysko når det snør.
Det kan jo ha hendt at det har regnet om morgenen og blitt fint i løpet av dagen, sånn at jeg må gå hjem med støvler i solskinn. Skjønner nå at det i så fall må ha sett teit ut.
|