Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enkelte folk har lite vett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 23:18   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Ja jeg gjør det.

Det mener jeg er verdt en debatt såfall. Noen burde si i fra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:22   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det mener jeg er verdt en debatt såfall. Noen burde si i fra.

Har sagt fra flere ganger,enkelte vil bare ikke høre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:22   #3
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Har sagt fra flere ganger,enkelte vil bare ikke høre.

Da lar jeg meg faktisk sjokkere.

Gammel 10-12-08, 23:33   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

En bekjent har 3 unger, yngste på 3år. Ingen barneseter. Ser og en del i barnehagen som leveres i biler som ikke har barneseter i seg. Så det er nok en del der ute.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:41   #5
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

En bekjent har 3 unger, yngste på 3år. Ingen barneseter. Ser og en del i barnehagen som leveres i biler som ikke har barneseter i seg. Så det er nok en del der ute.

Du sier i fra da eller?

Gammel 12-12-08, 11:48   #6
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Da lar jeg meg faktisk sjokkere.

Jeg har snakket med flere som ikke gidder ta ting til seg jeg.
Både om bilsikring og annet.

Som læreren til det ene barnet vårt f.eks:
Meg: "Mitt barn (på åtte år) har sett på menn ha sex på nett hos en klassekamerat,
samtidig som jeg vet at mange i klassen er inne på chatteforum der voksne utgir seg for å være barn
(et nettsted med tretten års aldersgrense),
kanskje vi burde ta opp "nettvett" på foreldremøtet og ha besøk av noen som kan mye om temaet?"

Læreren: "Min sønn er 16 og jeg har aldri fulgt med på hva han har gjort på nett, det har gått bra det!"

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 12:07   #7
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Meg: "Mitt barn (på åtte år) har sett på menn ha sex på nett hos en klassekamerat,
samtidig som jeg vet at mange i klassen er inne på chatteforum der voksne utgir seg for å være barn
kanskje vi burde ta opp "nettvett" på foreldremøtet og ha besøk av noen som kan mye om temaet?"

Læreren: "Min sønn er 16 og jeg har aldri fulgt med på hva han har gjort på nett, det har gått bra det!"

Det er akkurat den innstillingen der dessverre veldig mange har enda..både på det ene og det andre området.

Trodde forøvrig det ikke var så uvanlig at slike ting ble tatt opp på foreldremøter. Her har vi i alle fall temamøter for foreldre i barnehagen, litt tidlig med nettvett kanskje men det er andre tema som er mer relevant for de med mindre barn.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 14:21   #8
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Men NM-vibbene fosser inn her, ja.

Hvis det er noen som representerer NM i denne tråden, er det deg, Nora H og rine, altså. Makan til nek. Og nå snakker jeg ikke om det slepphendte synet dere har på bilsikring, jeg snakker om oppførselen deres i denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Næsj, hadde det vært på NM hadde hele tråden vært full av "åh guud du er så dårlig mor azz, håper barneværnet tar fra deg kidza" og lignende.

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Kanskje jeg må bli mer aktiv der

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Mine unger er jo så store at den ene settes i bilen uten bilsikring etterhvert. (160 cm)

Det er krav om å bruke sikkerhetsbelte til de over 160 også.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 14:31   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Enkelte folk har lite vett

...

Sist redigert av Aminta : 12-12-08 kl 14:34. Årsak: Neh, gadd ikke snakke med neket alikevel.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 14:34   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvis det er noen som representerer NM i denne tråden, er det deg, Nora H og rine, altså. Makan til nek. Og nå snakker jeg ikke om det slepphendte synet dere har på bilsikring, jeg snakker om oppførselen deres i denne tråden.

Jepp. Men det gjør jo tråden litt mer artig med en gang.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 15:09   #11
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

For å gjenta meg selv så har jeg ikke et slepphendt forhold til bilsikring, men forståelse for at foreldre kan gjøre dumme ting i blant. Som sagt så har jeg selv aldri kjørt med barnet mitt usikret i bil, men jeg dømmer ikke andre uten å kjenne dem eller noe av historien bak for hvorfor de gjør som de gjør.

Og hva mener du med min oppførsel? Det at jeg kan se at en sak har flere enn 1 side? Og ikke joiner hylekoret "at det går an, sånn kunne jeg aaaaldri gjort!" ?

Gammel 12-12-08, 14:50   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ærre mulig...
Jeg synes det er en prestasjon hvis du kom i land med den samtalen uten å bli ufin.

Også synes jeg det er UTROLIG teit at lek.no heter det det heter. Sønnen til min venninne endte nemlig der ved et uhell, og hun fikk lov å forklare både det ene og det andre ved kveldsmaten den dagen.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.