Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jule-skryte-brevene

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-08, 15:45   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jule-skryte-brevene

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg blir litt matt av at folk blir triste av at noen har giddi å sende dem et julebrev...

Skulle ønske jeg orket selv. Ett år laget jeg julebrev med litt bilder med året som var gått, og da syntes jeg at jeg var riktig flink. Selv blir jeg kjempeglad om jeg får noe mer enn bare "God jul".

Er det i det hele tatt lov å bli sur når noen har tenkt på deg og sendt deg et brev - om det er aldri så masseprodusert?
Synes det er en ordentlig kjip reaksjon, kjenner jeg.

Enig! Jeg sender ikke ut slike brev men får et av slekten i USA, der de oppsummerer året som er gått. Det er vel heller et nyttårsbrev, og inneholder kun info om hva som har skjedd innenfor familien i året som har gått. I år er min sønns fødsel med, feks.
Dette blir sendt ut på mail (til de som har) og skriftlig, og jeg synes det er kjempehyggelig.

Dere som synes slike brev er kjipe fordi de ikke er så personlige, hva med julekort da? Julekort er vel ikke noe bedre, man sender jo det samme "kjedelige" kortet til 20 stk?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.