|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Paradoksalt nok ser det ut til at vi kommer til å få bedre råd på grunn av at renta går nedover igjen. Vi har trygge jobber begge to, og renter på huslånet er den største utgiften vi har. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vaklende
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?
Søren. Da regner jeg med at jeg må finne alternativt husvære for Frankriketuren vår neste år. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Vi er bruker mindre penger nå enn før. Vi er begge i forholdsvis trygge jobber, men man vet jo aldri. Vi kjøpte hus i år og slet litt med å selge og fikk mindre enn hva vi hadde regnet med, det gjorde at vi hadde litt likviditetsproblemer tidligere i høst, men det er heldigvis bak oss nå. Det er helt i orden for privatøkonomien at rentene faller nå.
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?Vi har merket det grundig på huslånet som renta føk i været på. Nå tusler den jo rolig nedover igjen og vi klarer oss fint. Lavere bensinpriser merker vi mer, og er glade for det.
|
|
|
#7 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Påvirker finanskrisen deg/dere på noe vis?
Som jeg skulle skrevet det selv
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|