|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Katt til jul?
Så finnes det et veldig effektivt middel mot flått på resept da, litt dyrt så hadde aldri mine katter flått heller da. Synes ikke det er et godt argument jeg. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg vet mamma prøvde noen flåttmidler, men det fjernet ikke problemene helt. Det å holde på med flåttmidler på katter er i seg selv et argument mot, mener jeg. Det er sterke saker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Det er sterke saker. Den ene katten vår var ute i skogen det meste av tiden og bar aldri flåt med seg inn. Bikkja er forresten også flåttfri. Heller sterke saker enn flått. |
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er jo litt forskjellig hvor motstandsdyktige flåtten er rundt om i landet og hvor tett det er med flått. Nå er nok området der mine foreldre bor blant de verste i landet så det er nok enklere andre steder. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Det stemmer, på samme måte som stammer av bakterier kan bli resistente mot antibiotika og vi kunne sikkert funnet mange eksempler. Så jeg ser det argumentet men jeg velger å være såpass ubevisst at jeg bruker flåttmiddel. |
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Vi holdt kattene inne i nesten to uker, og så slapp vi dem ut med hjertet i halsen, og lurte på om de ville sette snuten mot Skvettenheimen, men de ble heldigvis værende. Dvs eldstekatten straffet oss for ikke å være hennes opprinnelige eier med å holde seg vekke et døgn, bare av og til observert furtende rundt hushjørnet. Siden da (september) har de gått ut og inn som det har passet dem, og det er veldig koselig å ha dem her.
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
De har allerede glemt Skvetten og er vel sjeleglad for at de slipper å banke bikkja med ujevne mellomrom tenker jeg. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|