|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Metallica!!
|
Sv: Enkelte folk har lite vettMen rine, jeg vil anta at de aller fleste her inne vet at det skjer oftere ulykker på strekninger med lav hastighet enn på motorveier, og at det derfor ikke har vært nødvendig å linke til informasjon og statistikk på dette.
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkelte folk har lite vett
Noen ganger kan en bruker, ny som gammel formulere seg klønete, selvfølgelig. Min erfaring er likevel at man fortere tar: Hva mener du egentlig her- varianten til en nykommer enn til en gammel traver. Har lest mange innlegg der nykommere har formulert seg veldig tydelig og godt etter min mening, men likevel har blitt "misforstått." Jeg har heller ikke blitt tvunget til å forlate en diskusjon, på ingen måte, men det er unektelig litt komisk at veldig mange av mine kranglete med-debattanter oppfatter meg som nettopp det. Jeg er jo det, (knegg
Du har nok rett i det, det jeg oppfattet som komisk, var at den ene ulykken etter den andre ramlet inn, sånn helt på tampen. Likevel, jeg må jo tro på det. Man lyver ikke på seg en ulykke, antar jeg. Hadde du forresten på deg bilbelte og likevel gikk det så ille? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Metallica!!
|
Sv: Enkelte folk har lite vettJa jeg hadde på meg bilbelte. Jeg har en psykisk sperre som gjør at jeg ikke kan starte bilen om jeg ikke har bilbelte på meg.
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Enkelte folk har lite vett
Ehhh, jo, jeg var nok det.
Så du tror meg ikke? Jaha, det var jo greit å vite. Men om du vil absolutt vite alle detaljer, jeg stod helt i ro og skulle ut på en forkjørsvei, med 60-sone. Det viste seg dessverre at det jeg trodde var en god luke ikke var det, og jeg plasserte fronten på bilen rett i siden på en bil som kom kjørende, jeg hadde da kjørt maks fem meter, så jeg kan umulig ha holdt høyere fart enn 10 km/t. Men bilen jeg traff holdt fartsgrensen (60) og siden det er den totale hastigheten i en krasj som betyr noe så ble det en ganske solid kollisjon. Begge airbaggene på bilen løste seg ut, fronten på bilen min fikk seg en veldig kraftig trøkk og jeg endte på legevakt med et solid blåmerke etter bilbeltet. Det var skader for nesten 100 000 på bilen min, hvor mye jeg klarte å skade motparten har jeg ikke turd å spørre om, men siden jeg klarte å ta forskjerm, bakskjerm og begge dørene på siden vil jeg tippe det kostet ganske mye. Og jeg er veldig glad det ikke var passasjerer i den andre bilen, for de ville nok blitt skadet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|