|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!MTV er jo en søppelkanal. De sender ikke engang musikk lenger (det lille de sender er søppel), det er jo kun dårlige reality-programmer der nå.
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Søstera di er veldig pen. |
![]() |
![]() |
#43 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Gremli Skremli kan spansk, men hun har jeg ikke sett her på lenge?
![]() |
#46 |
Lett rørt
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Søsteren din er nesten like pen som deg, Fibi.
![]() |
#47 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Ja, jeg fikk alle de gode genene.
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Fint for søsteren din å få en rolle i en video, Fibi. Sist redigert av m^2 : 15-12-08 kl 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Epikur
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Da kan jeg fortelle deg at det gjør jeg ikke. Jeg jobber i det private.
![]() |
#51 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Nå har ikke jeg sett videoen, men tenker uansett er kult å bli spurt om være med i noe sånt. Hun er sikkert kjempeflott
![]() |
#52 |
frakoblet
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Det var sannelig en jævlig dårlig video. Og jeg ville ikke vært med på noe sånt, selv ikke den gangen jeg så smashing ut.
In vino veritas Sist redigert av safran : 15-12-08 kl 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Da tror jeg vi er inne på semantikk. Dog, jeg skal ikke forfølge denne videre. Poenget mitt er at de trangsynte ofte sliter med å finne seg til rette som arbeidsgivere, fordi de hele tiden tror de er bedre enn sine arbeidstakere. Jeg synes, med respekt å melde for deg og dine 500 arbeidstakere, at det var litt trangsynt av deg å komme med de meldingene du gjorde til en jente som var stolt av sin søster. Jeg forsvarer selvfølgelig retten din til å gjøre det, men sier meg uenig - spesielt siden det ble så sabla politisk korrekt å sable ned et medlems fagre søster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Bedreviter
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg synes søsteren din ser riktig flott ut, fibi. Jeg synes videoen var skikkelig dårlig og langt over grensen til hva jeg synes det er greit å forherlige. Og jeg synes Mim ordlegger seg svært uheldig i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
© All rights reserved
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Just what I skoill te å sei.
![]() |
![]() |
#58 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser ikke stort annet jeg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Musikken og videoen var uutholdelig dårlig .
![]() |
#60 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Dårlig musikk og video!
![]() |
Emneord |
klassiker |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|