Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 22:43   #281
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Dere får lage dere en klubb.

Eh. Eller kanskje ikke?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:44   #282
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

[

Å...sorry. Da skjønner jeg at du ikke skjønte innlegget mitt. Ble ett øyeblikk litt småsur her.

`
[/quote ]

Jeg prøver igjen. Øve Øve.

Nope. Du sliter fortsatt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:48   #283
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Jeg synes forresten ikke det er PK å la bilen gå på tomgang for å varme opp avisen.

Så hinter jeg til Skilpadda om at han fyren på bildet, han var den første noen sinne i samme jobben (dog i utlandet) som han derre sinnsykt trasige norske fyren som glise på bildet sammen med bror nummer 1 - før han ble sparket til Grünerløkka. Ok, enig med meg selv: Dette er for meget spesielt interreserte.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:50   #284
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke klart (eller prøvd) å følge hele utviklingen på tråden, men svarer på HI:

Je, jeg synes FP er PK. Stort sett i positiv forstand, snudd på hodet vet jeg ikke om jeg hadde giddet å henge på et forum der alle var veldig PUk (hvis det er en gangbar forkortelse). Innimellom føler jeg at det tipper bittelitt over til slitsomt PK, og at vi sitter med en FP-norm det tar en arbeidsdag å argumentere mot (dersom man skulle føle for det).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:55   #285
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du, hun påpeker faktisk bare at du ikke sitter med sannheten. Det er ikke det samme som å si at hun selv gjør det. Det er logikk som denne som gjør at du sliter i diskusjoner her inne, rine.

Ellers ville det jo vært unødvendig å informere om at jeg ikke sitter med sannheten. Jeg har vel aldri hevdet at jeg gjør det?
Jeg skjønner heller ikke påsanden din om at jeg sliter i diskusjoner? Hva er definisjonen her? Uenig med Safran= sliter i diskusjonen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mobber den slemme Padda deg?

Eh. Eller kanskje ikke?

Hva? Vil du ikke være i klubb med meg?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nope. Du sliter fortsatt.

Utrolig rart... På min skjerm er nå quotene grå, mens mine kommentarer er hvite. Likevel ser det helt annerledes ut når du quoter innlegget mitt her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:56   #286
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg har ikke klart (eller prøvd) å følge hele utviklingen på tråden, men svarer på HI:

Je, jeg synes FP er PK. Stort sett i positiv forstand, snudd på hodet vet jeg ikke om jeg hadde giddet å henge på et forum der alle var veldig PUk (hvis det er en gangbar forkortelse). Innimellom føler jeg at det tipper bittelitt over til slitsomt PK, og at vi sitter med en FP-norm det tar en arbeidsdag å argumentere mot (dersom man skulle føle for det).

Spot on!

Gammel 15-12-08, 22:56   #287
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ser det bra ut, rine.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:57   #288
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Quotene, altså. :Presiserer:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:58   #289
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Så hinter jeg til Skilpadda om at han fyren på bildet, han var den første noen sinne i samme jobben (dog i utlandet) som han derre sinnsykt trasige norske fyren som glise på bildet sammen med bror nummer 1 - før han ble sparket til Grünerløkka. Ok, enig med meg selv: Dette er for meget spesielt interreserte.

Um. Nå ble jeg litt forvirret her. Snakker du om to forskjellige bilder? Og hvilken bror nr. 1? Jeg tror de veiledende hintene fungerer mest som villedning her.

Gammel 15-12-08, 22:58   #290
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Nå ser det bra ut, rine.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Quotene, altså. :Presiserer:

Gammel 15-12-08, 22:59   #291
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva? Vil du ikke være i klubb med meg?

Nei. :ærlig og PK:

Gammel 15-12-08, 22:59   #292
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers ville det jo vært unødvendig å informere om at jeg ikke sitter med sannheten. Jeg har vel aldri hevdet at jeg gjør det?
Jeg skjønner heller ikke påsanden din om at jeg sliter i diskusjoner? Hva er definisjonen her? Uenig med Safran= sliter i diskusjonen?

Ja, sånn er det selvsagt.

Gammel 15-12-08, 23:00   #293
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poenget er hvordan du blir oppfattet, og det er der issuene med at det virker som om du ser på ditt ord som lov er. Samtidig sier du også ofte at du blir misforstått i diskusjoner, og siden jeg allerede har tatt på meg å være Safrans tolk, kan jeg si at det nok er det hun mener.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:00   #294
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Nei. :ærlig og PK:

Your loss!

Gammel 15-12-08, 23:01   #295
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger ike si noe når aC er her.

Gammel 15-12-08, 23:03   #296
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Your loss!

Jeg er tøff i trynet og tar sjansen.

Gammel 15-12-08, 23:04   #297
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg trenger ike si noe når aC er her.

Du må jo det, ellers har jeg ikke noe å oversette.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:04   #298
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

:venter:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg utroligkjip.jpg (13,7 KB, 17 visninger)
Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:05   #299
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Du må jo det, ellers har jeg ikke noe å oversette.

Not to worry.

Gammel 15-12-08, 23:06   #300
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg som trodde rine snakket om ionisering, og så var det ironisering.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.