Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 23:48   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du får spørre personen som har lagt det inn.

Hmpf. Noen av oss kan nemlig ikke se det.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skjønner. Derfor du alltid har så korte svar altså. De representerer kvaliteten går jeg ut fra?

Mener du at jeg rett og slett bare skal si til Safran, Skremmern og Irma (for å nevne noen) at de er:

Nek?
Brø?
Helt på bærtur? (Kanskje ikke den siste? Viktig å bruke begrep folk identifiserer seg med.)
(Kryss av for det som passer)

Faktisk et godt forslag; da slipper jeg å skrive de lange, dårlig formulerte innleggene mine, fulle av dårlig arumentasjonsteknikk potensielle misforståelser.
Passer spesielt godt nå, siden jeg uansett må legge meg og ikke har tid til lange innlegg åkke som.

Ja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:49   #2
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Nå da?

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:50   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hmpf. Noen av oss kan nemlig ikke se det.

Jeg tenkte intuisjonen din skulle være tilstrekkelig? Kombinert med detaljkunnskap om hvem som har erklært seg paddemobbet tidligere?

Gammel 15-12-08, 23:51   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte intuisjonen din skulle være tilstrekkelig? Kombinert med detaljkunnskap om hvem som har erklært seg paddemobbet tidligere?

Hun leser ikke alle tråder, Padda. Ryktet forteller at hun er opptatt med andre ting.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 23:53   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hun leser ikke alle tråder, Padda. Ryktet forteller at hun er opptatt med andre ting.

Gammel 15-12-08, 23:52   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joa, men jeg tenkte at det var mobbing av Padda, og ikke, eh, mobbing av Padda vi snakket om. For å presisere, mobbing utført mot, ikke av Padda. Som i deg.

:must.sleep.now:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.