|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: USA - hvor lang tid på passkontrollBe om å få komme fort av flyet så kanskje. Jeg fløy til JFK før jul i fjor og sto mer enn to timer i kø før passkontrollen, selvom selve kontrollen da det var vår tur var over på et øyeblikk. Kan ha hatt betydning at det landet flere fly som sto i samme kø og at det var sent fredag kveld så alle skrankene var ikke betjent. |
|
|
|
#2 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: USA - hvor lang tid på passkontrollIkke kryss "yes" i noen rubrikk på de små lappene dere får på flyet. Det hjelper.
|
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: USA - hvor lang tid på passkontrollKryss for all del bare av på No
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: USA - hvor lang tid på passkontroll
Så vidt jeg husker så spørres det om man har tenkt å begå terrorhandlinger osv. Er det ikke noe sånt? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Nei, du må hente bagasjen selv og levere den videre selv. Jeg måtte det, i alle fall, selv om jeg reiste med samme flyselskap videre.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
De siste gangene jeg har reist til USA har jeg måttet hente dem da jeg ankom første sted i USA, gå gjennom tollen (som er poenget med å plukke opp bagasjen, og selv levere bagasjen videre til innenlandsreisen videre |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|