|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Jeg vet om et menneske her inne som har skapt seg et fiktivt nettliv. Jeg kjenner henne fra et annnet forum og har møtt henne noen ganger IRL. Jeg mistenker vedkommende for å lide av både Münchausen by proxy og litt av hvert ellers, for det hun forteller stemmer overhodet ikke overens med sannheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...
Er du klar over hva du sier her?
02 10 Sist redigert av Fluke : 16-12-08 kl 10:53. Årsak: La til noe |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Peppy!
|
Huh? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Multitaskingmaniac
|
Det tenker jeg også. Når flere kommer med slike kryptiske innlegg fører det bare til spekulasjoner og misnøye, det er ingen tjent med.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere sagt noe hvis ...Så lenge jeg blir spart for historier om alvorlig syke barn og diverse andre temaer som for mange er en reell virkelighet, så må forumtroll bare styre på. Jeg bare forstår ikke hvorfor man må skape seg et "liksomliv" på nettet. Hva hendte med å være seg selv?
![]() |
#6 |
Fartsfantom
|
I RL så skal man være forsiktig med å slenge ut beskyldninger på denne måten. Jeg har vært meddommer i et par saker og som fagdommerne sa at det er bedre at en skyldig går fri enn at en uskyldig blir dømt. Og slik er det med hinting også. Man skal være forsiktig med det en sier, for man vet ikke om man sårer noen. Sist redigert av Nasse : 16-12-08 kl 21:36. Årsak: sitatsurr |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|