|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Ehm. Så da jeg fikk beskjed om å løpe opp og ned Karl Johan mens jeg sang grove drikkeviser med megafon, kun innført tre -nilleposer, så ble jeg lurt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
"Lurt" er sånt et stygt ord. Jeg er sikker på at jeg kan finne et bedre. Vent litt. I'll get right back to you.
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Hvordan vet man om man har ESP på bilen? Forresten, jeg er sikker på at vi ikke har det på vår bil.
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Eller kanskje vi har det? Når vi bremser for kraftig slutter plutselig bremsen å "ta". Dette er for at man ikke skal låse hjulene og skli. Veldig merkelig de første gangene jeg bremset.
|
|
|
#7 |
|
|
Det er ikke ABS'en du tenker på, da? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vet du har ESP (det har også andre navn) om du skrenser og plutselig går dekkene bananas - bilen tar kontrollen fra deg og retter opp slengen slik at du slipper å få panikk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Windows AutoCorrect for biler, him. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Dette er helt utenfor tema, men det er vel lov? Og kanskje skulle jeg heller skrive en blogg også? Må sjekke hvordan jeg gjør det. Jeg tilhører den delen av oss som er i overkant opptatt av miljøet, og jeg klarer nesten å hisse meg opp over alle som skal være så inn i hampen PK på området. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan så absolutt mer om miljøsiden enn noen andre aspekter ved bil (det skal heller ikke så mye til), og blant annet ettersom det jeg jobber med til daglig er forskning på økosystem-effekter av klima (og endringer av det) så mener jeg miljøsiden er viktig, ikke en unnskyldning for å kjøpe bil som matcher palestinaskjerfet.
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, paddemobbing, whisky |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|