|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Ylvis IIII kveld var Ylvis her, i kommunen slektsnavnet Ylvisåker kommer fra. Det var bare helt knall! Mange lokale referanser som dialekter, forskjeller mellom folk som bor på forskjelligere plasser i bygda. De mimret også om hvordan de ble møtt av en eldre dame som en som jobbet på det lokale kjøpesenteret når de var på ferieturer hit, noen ganger er virkelighetens karakterer autentisk gjengitt glitrende humor i seg selv, spesielt når halve salen "kjenner" vedkommende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Ylvis IIIPingu Show, ikke like bra som Live, men: (Kilde: youtube.com) Pimp My Ride parodien har jeg ikke funnet, noen som har sett den noe sted? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Ylvis IIIJa, Ylvis-Pingu er konge! Fantastisk bra! |
![]() |
![]() |
#5 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Ylvis IIIJeg kjøpte Ylvis III på dvd, og jeg var utrolig skuffet egentlig.
![]() |
#6 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ylvis IIIJeg elsker Ylvis ...
![]() |
![]() |
#7 |
helt grønn
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
![]() |
![]() Sv: Ylvis IIISynes pingu-show er dødsbra!Holdt på å le meg ihjel når jeg så det!
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ylvis IIIBøyer meg i støvet for Ylvis, utrolig morsomme!!!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|