|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?
"Full kontroll" er ingen presis betegnelse på det som foregår i mitt hjem noensinne. Særlig ikke før jul.
![]() |
#2 |
Passiv
|
Kan man ikke like kos og hjemmehygge om man er introvert altså? Da er vel jeg et unntak. |
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Jeg er ikke så interessert i jul så her er det mannen som ønsker seg juletre og julelys og slike ting, så det må han ordne selv. Jeg kjøper julegaver til mine, han kjøper til sine. Julekort er det ingen av oss som er interessert i å skrive, så det gjør vi ikke. Det går hver sin gang i julen på hvem som lager maten. Julevasken er det vaskehjelpen som gjør og vi handler inn mat sammen, stort sett.
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
Veldig ofte når du skriver innlegg slår det meg at du er prototyp ortoped
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Her i huset er det bare mor og 1 barn, så det blir jeg som handler, vasker etc. Vi pynter sammen, lager pynt, baker og slikt. Veldig hyggelig.
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
Det tror jeg ikke faktisk. Det er mange menn som er sånn, men konene deres påstår jo at det er genetisk at kvinner skal bake og pynte.
![]() |
#8 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem lager til julen hos dere?Med en mann som jobber overtid store deler av november og hele desember (fram til idag) så faller det meste på meg ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|