|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg tilhører dem som faktisk mener det er en del gruppeorientering her på dette forumet. Jeg har vel også en følelse av at ofte er det dem som bryter ut av gruppeorienteringen, som blir korrigert - naturligvis på moderate måter. Sist redigert av Fargo : 19-12-08 kl 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
Jeg syns ikke du har et godt nok grunnlag for å uttale deg om dette etter en måneds medlemsskap.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
Likevel, du har ikke GRUNNLAGET for å komme med slike antydninger. Er det så jævlig vanskelig å forstå? En måned og plutselig vet du alt om alle og kan komme med slik idioti? Søppelsnakk.
![]() |
#6 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Fargo kan jo ha vært gjest og lest mye her før han regget seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
Ja, gjester ser SÅ mye av hele forumet.
![]() |
#8 |
Ustabil
|
På seg selv kjenner man andre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
Fargo skrev litt om det i presentasjonen sin da han kom. |
![]() |
![]() |
#10 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ble du provosert av det jeg skrev? I tilfelle, kjenn på hvorfor. Din holdning er at jeg er for fersk. Jeg forstår det, men når er jeg gammel nok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
<*(((<
|
Jeg opplever at det største skillet går mellom de som kjenner hverandre og de som ikke kjenner hverandre (som forumbrukere). Brukere som er «velkjent» slipper unna med mer, siden det er så lett å tenke «åh, det der er bare så typisk Midim Mam», og ikke gidder å «korrigere» før det er strekt enda litt lengre enn hva en mindre kjent bruker blir arrestert på. Likedan kan ferske brukere som arresterer eller delvis misoppfatter erfarne brukere bli møtt med vel mye motbør, siden så mange mye lettere skjønner hva den erfarne brukeren egentlig mente, eller bare mener at «alle må skjønne at Skrommorn bare er slik». |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det du skriver her var litt av poenget mitt da jeg startet tråden om FP som venninneklubb for noen måneder siden.
![]() |
#13 |
Leser
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg tror det er mange jeg tenker ulikt fra på FP.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Oi, nå har det kommet veldig mange ting jeg egentlig klør etter å svare på, men det får være måte på, tror jeg.
Denne reagerer jeg litt på, him, ikke så mye fordi du kaller meg dobbeltmoralsk, men fordi jeg synes du misforstod meg. (Og det er jeg som kjent ikke så glad i.
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
Ja, jøss.
![]() |
#16 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Hadde skrevet et langt innlegg, men ble logget ut.... |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
grupper, konservativ, rødstrømper |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|