|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#221 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Jo, vet du hva, hvis det å få ett barn til er så viktig at du er villig til å gi avkall på partneren, da er jo prioriteringslista klar? Parnteren er mindre viktig enn et mulig, ufødt barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
flisespikker
|
Som jeg sa tidligere: Det kan jo godt hende Electronica ville møtt mannen sin med mer respekt i virkeligheten, og at formuleringene her var litt sleivete, men jeg kan jo ikke forholde meg til annet enn det som er skrevet.
![]() |
#223 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Om det med grupper - jeg inngår i ulike grupper her inne og ellers også. Slik er det vel for de fleste? |
![]() |
![]() |
#224 |
Ringskrømt
|
Ja, den er jo det. Men det handler kanskje ikke bare om barnet. Hvis partneren min så hvor viktig det var for meg å få flere barn, hvor ulykkelig det gjorde meg å ikke få det, men fremdeles står på sitt, er det sikkert ganske sårt det også. Det er dermed ikke sagt at den som ønsker å stoppe skal overkjøres, for føler han det like sterkt andre veien, har man kanskje ikke så mye sammen å gjøre. Det å få barn er en livstil, vi snakker ikke om valg av tapet eller sofa her. Man kan likevel elske noen, men se at interessene og prioriteringene er for ulike, og at man med tidene vil bli lykkeligere med noen andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg synes religions- og politikkdiskusjonene her på FP viser ganske tydelig at bemerkede brukere som gjerne fjaser og tuller og kozemozer sammen ikke har store problemer med å uttale tydelig at de er fullstendig uenige. Og også, en gang i blant, at man synes at en man ellers er bestis med er et komplett nek uten forståelse for andres virkelighetssyn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Ustabil
|
Og jeg tror du har rett. Rett i at du er uenig med meg fordi jeg mistenkeliggjør deg (og andre). Nå må jeg vel si ikke så ofte deg som en del andre, uten at jeg tror det spiller så stor rolle for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fint at du forstod meg riktig i så fall.
Ja ja og ja. Man ville vel da ha funnet ut at et sted på veien så ville man ulike ting med livet. Jeg er også av den oppfatning at det å ha barn og gjerne ha litt å styre med er en livsstil. Det holdt derfor ikke med bare to for meg. Mannen kunne nok ha stoppet der, men mine argument for var sterkere enn hans "bedagelighet" i forhold til "akkurat passe med to". Sist redigert av Dronningen : 19-12-08 kl 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Absolut ateist
|
Likevel, du har ikke GRUNNLAGET for å komme med slike antydninger. Er det så jævlig vanskelig å forstå? En måned og plutselig vet du alt om alle og kan komme med slik idioti? Søppelsnakk.
![]() |
#230 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg tror kanskje det er lettere å se dynamikken i forumet som nykommer enn traver. Etter en stunds medlemskap blir man kanskje "for inne i det" eller blind til å se det nykommere kanskje senser med en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Fargo kan jo ha vært gjest og lest mye her før han regget seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Absolut ateist
|
Ja, gjester ser SÅ mye av hele forumet.
![]() |
#235 |
Mother of Dragons
|
Men hadde virkelig den ytterste konsekvens vært å skille deg og finne deg en annen mann om han hadde nektet? Hadde det vært rett å gjøre for det barnet du har, synes du? Det er det jeg synes er så rart.
![]() |
#237 |
Pauset
Om vi ikke skilte oss da og jeg ga meg, så tror jeg dette hadde gjennomsyret samlivet på en veldig negativ måte i etterkant. Det hadde ikke vært noen lykkelig familie ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Bedreviter
|
En hver mor vet best hva som er best for sine barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Pauset
Jeg shopper ikke så mye. Jeg lager bare tråder og ser på hva andre shopper. Var nok mer da vi ventet nr.3.
Det er jeg nok enig i, og regnet derfor med å få en del motbør i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
grupper, konservativ, rødstrømper |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|