Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-08, 10:42   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Ikke gammel nok.

Jeg har vært her helt siden september jeg, så jeg kan heldigvis uttale meg om alt.

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 10:43   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har vært her helt siden september jeg, så jeg kan heldigvis uttale meg om alt.

Det har jaggu jeg også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 13:10   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det har jaggu jeg også.

:Føler meg like md i gjengen som deg etter den der:

Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 13:19   #4
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

:Føler meg like md i gjengen som deg etter den der:

Hvilken gjeng?

Gammel 20-12-08, 13:53   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Hvilken gjeng?

Gjengen som har vært her siden september, selvsagt.
:kremter og peker mot venstre:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-08, 10:47   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...glemte Maximillia og Gremli!
(Og sikkert flere også - ikke lett å huske alle i farta)

Ellers går det fint an å være uenig med Skilpadda. Men hun uttrykker seg så klokt og diplomatisk at man blir ikke sur på henne i samme slengen.

Gammel 20-12-08, 10:48   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

...glemte Maximillia og Gremli!
(Og sikkert flere også - ikke lett å huske alle i farta)

Ellers går det fint an å være uenig med Skilpadda. Men hun uttrykker seg så klokt og diplomatisk at man blir ikke sur på henne i samme slengen.

Man kan selvfølgelig bli sur på Skilpadda fordi det til tider er umulig å argumentere mot henne.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
popularitetskonkurranse

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.