|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Slapper av, og er innom kjøkkenet en tur iblant og stryker ting fra todo lista. Jeg stryker ting derfra når skjemaet sier at de skal være ferdig jeg - ikke når / hvis de nødvendigvis er utført. Dermed er det mye lettere å holde ruteplanen til jul. |
![]() |
![]() |
#43 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Startet heller brått denne helgen med telefon fra barnehagen om stygt fall, neseblod verandaleppe og misstanke om tannskade. Full utrykning til barnehage. (De mente hun måtte til tannlege, tok det via legen per telefon med tannlegen som mente det var null fare). Senere fikk vi hund på besøk |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
både her og der
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Er hjemme med lillesøster som har omgangssyke for andre gang på to uker.
![]() |
#45 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Barna er nettopp såvidt ferdig med noro-mageviruset. Nå er jeg syk på 2. dagen og idag var det mannen sin tur - og han er selvsagt sykest av alle, og må skjermes på eget rom og sove i fred.
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 20-12-08 kl 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Jeg jobber. Ellers skal jeg handle de siste julegavene, vaske, ta siste del av baksten, samt reparere pepperkakehsuet. Mannen klarte å rive en vegg med en bok.
![]() |
#47 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Mannen og jeg på julebord og fest med storebrors barselgruppe i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Snuppa har blitt syk igjen, så mye av tiden går med til å stulle og stelle me henne. Etter en og en halv uke med magesmerter har hun nå fått feber, vondt i halsen samt muskler og ledd og hodepine. Stakkars lita. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Minst mulig denne helgen.
![]() |
#50 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Av en eller annen grunn så skjer det alltid noe i Nellefamilien i tiden før jul. Enten om det er dødsfall eller uhell e.l. Sist redigert av Michelle : 20-12-08 kl 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Pakken inn gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I dag har jeg vært fyllesjuk, så gavene jeg hadde planer om å pakke inn ligger fremdeles i skapet. Noe så idiotisk som å kaste bort en hel dag slik, men det ser ikke ut til at jeg lærer noen gang...
![]() |
#54 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Planen i dag var å vaske hele huset. Tørke støv og vaske gulv. Skifte på senger og vaske ørtogførti maskiner med klær. Alt er gjort, holdt på i fem timer og nå er det kun pyntingen som gjenstår.
![]() |
#55 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Handla inn omtrent alt til jul i går og pakka inn gaver. I dag har me finni juletre i skogen og rydda huset. Vaske ferdig i morgo. Pynte hus og levere gaver mandag og få opp treet tirsdag.
![]() |
#56 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Trekke om sofaen ferdig, smårydding i huset, småhandling og litt diverse i dag.
![]() |
#57 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I dag har vi vasket 2. etasje, ganske grundig. Under senger og sånt. Skiftet på senger. Barna har ryddet soverom og lekerom, måtte det i det minste holde seg til onsdag. Jeg har vasket bilen.
![]() |
#58 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Jeg har nattevaktshelg. Mann og barn har vært på et lite familiebesøk i dag mens jeg sov. I kveld skal jeg og storebror pakke inn julegaver, og jeg skal begynne å rydde og ordne litt i andre etasje. Det skal jeg sikkert fortsette meg i morgen hvis jeg gidder. Også tar vi nok en liten tur på Plantasjen i morgen for å se om de har noe fin plast. Bortsett fra det blir det nok inneleking, puslespill, kakao og en film for barna, soving og zombiefakter på meg, og stress på far.
![]() |
#59 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?I går ettermiddag fikk jeg ryddet og sortert skikkelig på guttenes rom. (En søppelsekk med skrot båret ut.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hva bruker dere siste helga før jul til?Jeg har vært på fylla.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|