Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken kjøkkenmaskin skal vi velge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-08, 21:18   #1
Tora
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Tora er litt kul
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin skal vi velge?

Elsker min electrolux etter mormor.

Tora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 21:22   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har akkurat bestilt denne fra KitchenAid. Har jo ikke fått den enda men gleder meg skikkelig.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-08, 21:44   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Det ble en stor Kenwood, måtte da en del opp i pris. Har prøvd den et par ganger, og er fornøyd hittil. Klarer halve deigen min, dvs 3 brød. Så jeg lager to deiger og hever den ene i en annen bakebolle. Slik får jeg stekt 6 brød om gangen, og slipper å lage brød mange ganger i uka. Så nå har vi fryseren full til jul.
Men nå måtte jeg lage meg en oppskrift, siden halve poenget er å kunne ha opp i nesten alt på en gang. Er vant til å ha i litt om gangen til deigen er passe. Nå kan ungene måle opp og nesten lage brød alene (de skal selvsagt ikke gjøre det helt alene!)
Vi har god plass på kjøkkenet, så den kommer til å stå på benken, så slipper jeg løfte den ut og inn...
Nå håper jeg den varer i mange år! (skal iallefall bruke den masse nå, slik at om den streiker kan det håpentligvis gå på garantien)

Gammel 21-12-08, 21:42   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tora, her.

Elsker min electrolux etter mormor.

Denne har me og, super til vårt bruk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.