Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jaggu meg, det tordner!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-08, 14:20   #1
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jaggu meg, det tordner!

Så rart med torden og lyn nå på denne årstiden.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 14:23   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Plantelysene våre som styres av fotoceller har gått helt bananas i dag, og slått seg av og på fordi det blir helt stappmørkt innimellom, og er ganske lyst neste øyeblikk.

Nå må vi vel få ungene i klærne snart og komme oss av gårde til svigers på middag, selv om det ikke akkurat frister å gå ut i dette her.

Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 14:59   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Så rart med torden og lyn nå på denne årstiden.

I Tromsø? Eller generelt?

Jeg vet ikke, men her tordner og lyner det hele året. Er tordenvær årstids- og stedsavhengig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 15:33   #4
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Det er vel sikkert noen som har statistikk på dette, selv vil jeg ha til neste år, men, om det tordner i Tromsø, så skjer det i slutten av juli eller august. At det tordner om vinteren er helt uhørt, men som Miromurr sier, så synes også jeg det er litt koselig.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 17:37   #5
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trodde det var et fly.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 14:25   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I Tromsø? Eller generelt?

Jeg vet ikke, men her tordner og lyner det hele året. Er tordenvær årstids- og stedsavhengig?

Generelt, at det tordner og lyner på vinteren.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 18:37   #7
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var masse lyn her ute i gokk i går. Var oppriktig bekymret for datautstyret mitt, for det er ikke uvanlig at lynet slår ned i trafoer eller lignende her ute.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-08, 23:45   #8
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Det var masse lyn her ute i gokk i går. Var oppriktig bekymret for datautstyret mitt, for det er ikke uvanlig at lynet slår ned i trafoer eller lignende her ute.

Gokk, hvor er det da?

Gammel 27-12-08, 23:59   #9
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Gokk, hvor er det da?

Nord/ nordvest for Tromsø. Et lite stykke.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 00:04   #10
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Standard

@Jill:Aha! Under og til venstre, liksom.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24.