Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange FP-ere har du møtt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange har du møtt?
Ingen! 18 7,96%
Ingen.. 12 5,31%
1-5 stk 81 35,84%
5-10 stk 27 11,95%
10-15 stk 15 6,64%
15-20 stk 15 6,64%
20-30 stk 15 6,64%
Flere enn 30 43 19,03%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-08, 22:57   #161
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange FP-ere har du møtt?

Jeg vet det, vennen. Sorry.
Jeg tror jeg har fortrengt det, siden jeg røyka både når du var hjemme hos meg og hos A.
Ikke da vi traff hverandre i byen, da.
Var det flere ganger?

NÅ kan du ikke være fornærmet, siden jeg innrømmer hvor fryktelig hensynsløs jeg faktisk var...
Får nok pes for det her av andre , ja...

Ror, og ror og ror.
Noen som vet om en kano?

Gammel 24-12-08, 23:16   #162
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt over 30, men hvor mange har jeg ikke helt kontroll på.

Gammel 25-12-08, 00:14   #163
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Oj, jeg har fjort en kjempeblunder!
Jeg svarte ingen men har jo møtt trøtt!!!
Sorry, trøtt!

Og jeg er dødsfornærma for at du er LETTA for at du ikke har møtt meg! Du aaaaaaner *skingrestemme* ikke hva du har gått glipp av.

Gammel 25-12-08, 01:14   #164
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Og jeg er dødsfornærma for at du er LETTA for at du ikke har møtt meg! Du aaaaaaner *skingrestemme* ikke hva du har gått glipp av.

Usj, Kate.

Jeg vet virkelig ikke hva je skal si....
Bortsett fra at jeg føler at jeg faktisk HAR møtt deg. På et annet plan?

:leter etter kajakk:

Glad i deg, vennen.

Gammel 25-12-08, 02:56   #165
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Tror bare det er krystallklart jeg har møtt

Gammel 25-12-08, 11:30   #166
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Usj, Kate.

Jeg vet virkelig ikke hva je skal si....
Bortsett fra at jeg føler at jeg faktisk HAR møtt deg. På et annet plan?

:leter etter kajakk:

Glad i deg, vennen.

God jul!

Gammel 26-12-08, 13:18   #167
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja.. Kaktus, Hasselnøtt, Trixie, Sita, trøtt, Elinblu, Ullsokk. Noen flere?

Sist redigert av Blondie : 27-12-08 kl 08:30.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 13:27   #168
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har samvittighetsfullt gått gjennom medlemslista, og kan bidra med at jeg har møtt 10 FP-ere med nick som begynner på a, b eller c. :queen of the unfulfilled:

Gammel 26-12-08, 13:37   #169
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt Skilpadda, Mim, Polyanna, Adrienne, Teofelia, Myrsnipa, LilleRosin, -ea-, Ru, Maximillia, Esme, Blå, Hønni, Tinetoff, Kasia, 007, nolo, Irma, aC, trøtt, Vimsen, Divine, Anne, kie, Dragen, Georgine, Persian, Bequita, Alan. Og så har jeg har sett ryggen på amylin på andre siden av gaten. Hvilket betyr at jeg stemte heeelt feil, og omtrent har doblet antallet etter at jeg begynte å telle.

Dette er egentlig litt skummelt, for tenk om jeg har glemt noen?

Gammel 26-12-08, 13:38   #170
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Stemte 10-15, men alle har jeg møtt før jeg ble medlem på FP

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 13:42   #171
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flere enn 30.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 14:20   #172
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke møtt noen, og det er helt greit. Liker den anonymiteten nettet gir, og har ikke ønske om at noen av mine RL-venner skal delta heller (egoist...)

Gammel 26-12-08, 14:26   #173
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser jo at jeg har møtt håpløst få. Kanskje vi skulle hatt et stortreff på nyåret?

Gammel 26-12-08, 19:02   #174
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har samvittighetsfullt gått gjennom medlemslista, og kan bidra med at jeg har møtt 10 FP-ere med nick som begynner på a, b eller c. :queen of the unfulfilled:

Og meg. :hjelpsom:

Gammel 26-12-08, 19:11   #175
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og meg. :hjelpsom:

Seks FP-ere på S.

Gammel 26-12-08, 19:17   #176
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

:venter på at mumrik skal komme til T:

Gammel 26-12-08, 19:19   #177
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Sju.

Jeg tenker vi sier over 30, jeg.

Gammel 26-12-08, 22:07   #178
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 22:09   #179
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Kan ikke skryte av så mange men 8 stk tror jeg det er.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 22:17   #180
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er ferdig med T nå. Teofelia, Tinetoff, torsk, tåtti, trøtt, Tuneland og så har jeg visst skrytt på meg en eller annen. Eller telt Teofelia to ganger.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.