|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg har fått drømmejobben.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Ja, ganske ofte blir det barn av sånt no. Men denne gangen er det plent umulig.
![]() |
#69 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Årets høydepunkt var helt klart Småen og deretter å flytte i nytt hus og ikke minst å faktisk ha solgt i dette markedet som er nå. I tillegg var vi så heldige å få barnehageplass med engang i den barnehagen vi hadde som førstevalg, bare 300 mtr fra husveggen vår.
![]() |
#71 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Nytt hus |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?
Oi, grattis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
I mål
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Jeg synes det er har vært et fint år. Jeg har trivdes godt i jobben og kommet godt igang med deltidsstudier som fullføres til våren. Vi har kost oss her hjemme, kommet mer i orden i huset og vært mye på tur. S har startet på stor avdeling i barnehagen og det går kjempefint, han trives veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Vi har fått pusset opp en del mer av huset vårt, hverdagslivet er lettere nå.
![]() |
#78 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva var fint i 2008?2008 er et år som ikke har vært helt mitt år for å si det pent.
![]() |
#80 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var fint i 2008?Det beste med 2008 var å ha vært hjemme med datteren min. Det har vært et deilig år og det blir tungt å begynne å jobbe igjen. Også var det en veldig fin avslutning på året at reven fridde på julaften da
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|