|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hva er deres planer på nyttårsaften, da jenter?Vi skal utfordre skjebnen, og er på hyttetur med en annen familie nesten en hel uke, og da blir det til sammen 4 barn samlet under samme tak i en middels trang hytte. :grugleder meg:
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er deres planer på nyttårsaften, da jenter?Vi drar vel på barnefyrverkeri i 18 tiden, også planlegger vi å lage en god middag og kose oss sammen oss tre. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva er deres planer på nyttårsaften, da jenter?Vi skal være hjemme og spise kalkun. Bestemoren min kommer og blir nok over til 1. nyttårsdag. Skulle noen andre ha lyst til å komme har vi plass til dem også. Kalkunen er på 7 kg.
|
|
|
#6 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er deres planer på nyttårsaften, da jenter?I år har vi bestemt oss for å gjøre ingenting. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva er deres planer på nyttårsaften, da jenter?Vi får besøk av en god venninne av meg med mann og barn. Det blir sikkert ganske stille og rolig og hyggelig.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva er deres planer på nyttårsaften, da jenter?Jeg og min familie skal feire hos Fibi og familien, som vanlig (3. året på rad). Krystallklart og familien kommer også.
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er deres planer på nyttårsaften, da jenter?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|