Sv: Nøstebarn
Opprinnelig lagt inn av krisztina, her.
At du mener en ting om dette garnet er helt ok...vi liker heldigvis forskjellige ting!!!
MEN Å ADVARE?? Det synes jeg litt drøyt! Garnet er ikke noe farlig materiale akkurat! Jeg er selv ikke begeistret for alpakka, men jeg vet at det er ganske mange som elsker det garnet, som er helt ok for meg!!
Bare bruk andre garn du...så la de som elsker dette garnet strikke med det! Smaken er som baken sies det...
Jeg synes ikke det er drøyt å bruke advare - du får gjerne være uenig med meg!!! Allikevel står jeg ved mine ord... Jeg har strikket og heklet i mange år, og VET av erfaring hvor mye tid som ligger i selv den minste sokk, og hvor fort innsatsen kan bli en stor skuffelse når resultatet ikke blir som man ønsker... Jeg bruker "advare" spesielt for nybegynnere, slik at de a) ligger unna garnet eller b) vet hva de begir seg ut på...
Det jeg ønsker aller minst er at et (etter min personlige smak) forferdelig garn å jobbe med skal ødelegge strikkegleden for en nybegynner!
Gjør som dere selv vil - for all del - jeg PERSONLIG kommmer ikke til å bruke tid eller penger på Nøstebarn-garn igjen!
Ikke kan man gjøre alle til lags, men jeg kommer til å bruke mine favoritter så får andre gjøre som de vil...
Heldigvis er det ingen i mine strikkende kretser som er Nøstebarn-garn fan!
|