Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er deres planer på nyttårsaften, da folkens?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 22:24   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er deres planer på nyttårsaften, da folkens?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Rajraj og jeg skal diskutere hvor mye det er lov å drikke med sovende barn i huset, mennene vasker sikkert opp og bysser unger og sånn.

You think?

Vi skal vaffal spise noe så innmari godt: Gås! Også skal vi drikke så mye rødvin det er lov til med sovende barn i huset. Og spise hjemmelaget iskrem, med kirsebær, fra kirsebærlikøren til svigermor dyppet i mørk sjokolade, til. Har gleda meg i hele dag. Nyttårsaften med Søster-familien er i ferd med å overta pallplassen til julaften for min del.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 19:50   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

You think?

Vi skal vaffal spise noe så innmari godt: Gås! Også skal vi drikke så mye rødvin det er lov til med sovende barn i huset. Og spise hjemmelaget iskrem, med kirsebær, fra kirsebærlikøren til svigermor dyppet i mørk sjokolade, til. Har gleda meg i hele dag. Nyttårsaften med Søster-familien er i ferd med å overta pallplassen til julaften for min del.

Du huska ikke å ta bilde av gåsa, vel?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 19:59   #3
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg sulter ihjel, skal aldri potetene bli ferdigkokt???

Gammel 31-12-08, 20:24   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nydelig middag er inntatt, poden sover søtt og vi slapper av på sofaen. Blir en real runde buzz så fort den verste mettheten har gitt seg og så får vi se om jeg sparker mannen ut på fest etterhvert. Selv blir jeg overrasket om jeg klarer å holde meg våken til midnatt.

Gammel 31-12-08, 22:00   #5
Kneazle
Passiv

Standard

Vi har vært i koselig selskap hos venner siden klokka fem. Snuppa har lekt og kost seg med bestevenninna, vi har spist deilig tapas og fyrt av noen raketter og stjerneskudd. Nå er vi hjemme igjen. Snuppa sover og vi skal dele en flaske vin. Perfekt.

Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 22:12   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi er hjemme, både minsten og mannen er litt pjuske. Men broren min og kjæresten kom på middag før de dro videre på fest, det var koselig.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.