Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Et hjertesukk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 13:59   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et hjertesukk

Her startet den første dagen i det nye året med at jeg satte meg skikkelig i respekt. På den tøffe måten. Guttene fikk Nintendo wii i julegave, noe som har medført krangel og spetakkel hele romjula.
Første nyttårsdag slo de alle tidligere rekorder, og mine trusler om å fjerne spillet ble elegant overhørt. Vel, jeg stappet hele dritten i en pose og vekk med det. De fikk sjokk. Dette var fullstendig uventet. Eldstemann skjønte at de hadde drevet det for langt, mens minstemann var bånn ulykkelig og fant ingen mening i å leve videre uten Nintendo wii.
Vi tok oss en skikkelig prat senere den kvelden, og wii-en er tilbake nå. Jeg har ikke hørt antydning til en aldri så liten diskusjon en gang. De vet nå at det åker ut hvis de krangler, og ikke hører etter når jeg snakker til dem.
Dette skal jeg fortsette med i hele 2009.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 14:56   #2
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Her startet den første dagen i det nye året med at jeg satte meg skikkelig i respekt. På den tøffe måten. Guttene fikk Nintendo wii i julegave, noe som har medført krangel og spetakkel hele romjula.
Første nyttårsdag slo de alle tidligere rekorder, og mine trusler om å fjerne spillet ble elegant overhørt. Vel, jeg stappet hele dritten i en pose og vekk med det. De fikk sjokk. Dette var fullstendig uventet. Eldstemann skjønte at de hadde drevet det for langt, mens minstemann var bånn ulykkelig og fant ingen mening i å leve videre uten Nintendo wii.
Vi tok oss en skikkelig prat senere den kvelden, og wii-en er tilbake nå. Jeg har ikke hørt antydning til en aldri så liten diskusjon en gang. De vet nå at det åker ut hvis de krangler, og ikke hører etter når jeg snakker til dem.
Dette skal jeg fortsette med i hele 2009.

*klapper for deg*

Flinke mamma!!!

Gammel 03-01-09, 15:11   #3
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg henger meg på ønsket ditt, og legger til at jeg i tillegg ønsker meg barn som ikke hele tiden krangler og roper "meg, meg" og "min, min". ...ta den ene og slå den andre med...

Jeg tillater meg dessuten å håpe på at Storesøster på et eller annet stadium (helst snart) slutter å være verdens største primadonna nå hun ikke får viljen sin. Jeg er så dritt, DRITT, lei av av surmuling, furting, tramping, sutring at jeg vurderer å la henne fortsette å bo bak lenestolen i stua (hun flyttet dit etter en krangel nå nylig...)

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.