|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Floridaferie - hvilket budsjett setter man opp?Først så vil jeg spørre; får barna permisjon fra skolen i 3 uker eller skal dere reise i sommerferien?
|
|
|
|
#2 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Floridaferie - hvilket budsjett setter man opp?Vi reiser i vinterferien, samt 2 uker fri før / etter. Alt selvfølgelig avhengig av om vi får fri fra jobb. Det er der problemet ligger. Mine barn har vært tatt ut av skolen 3 dager en gang før, og 1 dag i år. læreren sa at det nok ikke ble problem da de klarer seg bra på skolen, og rektor kan gi fri i opptil 2 uker. De får lekser med seg som skal gjøres, jeg håper dog vi kan få de en uke før, så vi kan gjøre unna en del hjemme og slippe å ha med så amnge bøker på ferie.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Floridaferie - hvilket budsjett setter man opp?Å nå fikk jeg og lyst til å reise |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Floridaferie - hvilket budsjett setter man opp?Vi har feriert endel i Florida og da flere ganger i Orlando. Du må nok regne med mer en 1000 kr i lommepenger pr dag. Det koser veldig mye å komme inn i parkene også. og siden dere er 5 ryker flere tusen der. Og der må du også regne med mat og drikke. Får ikke ta med egen mat og drikke der tror jeg. Vi fikk ikke det sist gang måte sette det igjen ved inngangen. Kanskje det er lurt å korte ned til 2 uker og 2 dager? da blir det endel mindre lommepenger, for Orlando er virkelig verdt et besøk.
|
|
|
#5 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Floridaferie - hvilket budsjett setter man opp?
DisneyWorld består av fleire ulike temaparkar, og alle parkane har masse å vere med på/sjå på for folk i alle aldrar. Ein må ikkje følge dei mest halsbrekkande karusellar for å ha det kjekt der, altså! Dei mest populære attraksjonane er det forresten ei slags køordning på. Ein stikk innom og får billett, og på den står det innanfor kva tidsrom det er din tur, så er det berre å innfinne seg i tide. Vi var der i høgsesongen, og det er definitivt ikkje køståing som er inntrykket vi sit igjen med, sjølv om litt sjølvsagt må påreknast. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|