|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Mannen vasker bilen selv i vaskehaller. Shell her vi bor har varm hall. Han tar med en dunk varmvann og ei bøtte, og så bruker han svamp + høytrykkspyler i hallen. Så det må ikke være kaldt. Må tørkes av veldig godt etterpå da. Hvorvidt det dog er noen vits å vaske i denne sammenhengen er en annen sak. Å vaske bil ute i kuldegrader gir i alle fall glassert bil og gjennfrossne dører. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?
Samme her! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke jeg heller. Jeg hadde gjort den skinnende ren. Idiotisk, I know, men der kommer stoltheten min frem. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Taksten på bilen kan bli dårligere om du leverer en skitten bil, det har med helhetsinntrykket over hvordan bilen er blitt behandlet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Hvis innbytte osv alt er i boks, så lever bilen skitten |
|
|
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Å, Liven! Du er så imponerende husmoraktig!
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Jeg hadde rydda og tatt vekk søppel. Kanskje støvsugd og tatt en klut rundt forbi. Jeg hadde nok ikke vasket den utvendig... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|