|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/julihttp://www.startour.no/feriereiser/h...on=sommer-2009 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juli
Er det langt å gå inn til torget i Platannias fra Caldera Beach? Vi holdt på å bestille der, men endte opp med Hotel Geraniotis Beach (Apollo). Tror det er i nærheten av Caldera. Dog har jeg fått litt kalde føtter...det ser kjempefint ut der, men Caldera er som du sier veldig tilpasset norske småbarn med bl.a barneklubb. Det er det der vi skal også, men i regi av hotellet (ergo engelsktalende antar jeg). Det synes jeg burde vært opplyst på Apollo sine sider. Mener at Star Tour skriver "internasjonal barneklubb" dersom det er tilfellet? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliSunwing Alcudia er nyoppusset og kjempeflott!
|
|
|
#4 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliLalandia har vi snakket om mange år, men vi vil ha med campingvogna vår. Så vidt jeg vet hadde de kun utleieleiligheter før i alle fall. Noen som vet om det går ann å ha med vogn nedover?
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juliellers, vi var på sunwing resort og spa sode beach i sommer, det var veldig fint der og anbefales på det varmeste. Bare to år gammelt senter
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Familieanlegg et godt og varmt sted i juni/juli
Det er ikke langt å gå. 1 km eller så tenker jeg. Men når det er varmt, kan det kjennes langt også... Apollo sitt anlegg ligger litt nærmere platanias og ser også supert ut. Jeg vet ikke om de har engelsk- eller skandinavisktalende barneklubb der, men Caldera beach er litt lille skandinavia på godt og ondt. Fint for ungene. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|